Укр - Рус


 Тягові кислотні батареї для навантажувачів

Свинцево-кислотний тяговий акумулятор

  Власники бізнесу завжди шукають шляхи скорочення витрат та збільшення прибутку. Однією зі сфер, про яку вони часто забувають, є джерела живлення для їх промислового обладнання. Багато підприємств покладаються на традиційні джерела енергії, такі як дизельне паливо чи бензин, проте інвестиції у промислові батареї можуть кардинально змінити ситуацію для підприємств, які прагнуть заощадити гроші та підвищити ефективність. Ці батареї розроблені, щоби витримувати вимоги важкого обладнання та забезпечують постійне та надійне джерело живлення, яке може працювати годинами.

  Тягові свинцево-кислотні акумулятори та АКБ з трубчастими позитивними пластинами та рідким електролітом на сьогодні є найпоширенішим типом батарей для транспортних засобів на електротязі - електронавантажувачів, електровізків, штабелерів. Основні виробники в даний час виготовляють кислотні тягові акумулятори за панцирною технологією де позитивний електрод оточений панцирною сіткою, яка утримує матеріал електрода від розпаду і перешкоджає утворенню великих кристалів свинцю при зарядці, що є захистом від замикання між пластинами і, як наслідок, виходу з ладу акумулятора. В якості електроліту в них використовується водний розчин сірчаної кислоти щільністю 1,27г/см3.

Основні типи свинцево-кислотних тягових акумуляторних батарей:

  • PzS - панцирні акумулятори з рідким електролітом, виготовлені за німецькими стандартами DIN;
  • PzB - панцирні акумулятори, виготовлені за британськими стандартами BS, за характеристиками схожі з PzS акумуляторами;
  • PzV - панцирні обслуговувані акумулятори, в яких електроліт знаходиться у гелеподібному стані;

  Для свинцево-кислотних тягових батарей ви можете купити систему автоматичного доливання води та повітряного перемішування електроліту. Система автоматичного доливання води дозволить спростити процес догляду за акумулятором, виключити ризик переливання електроліту в процесі обслуговування. Система повітряного перемішування електроліту знижує втрати електроенергії при заряді до 10%, зменшує нагрівання акумулятора, знижує газовиділення. Використовуючи систему перемішування електроліту ви знижуєте періодичність обслуговування акумулятора, за інформацією виробників акумуляторних батарей, до 2-4 рази на рік.
  Основними параметрами акумуляторів та акумуляторних батарей є номінальна напруга (В), номінальна ємність (Агод), габаритні розміри (мм) та термін служби.
  Гарантійний термін на акумуляторні батареї, які ми пропонуємо, становить від 12 до 36 місяців в залежності від виробника.


Наше підприємство пропонує тягові кислотні акумуляторні батареї таких виробників:


SUNLIGHT pdfТягові акумулятори SUNLIGHT (Греція)
ISKRA pdfТягові акумулятори ISKRA (Болгарія)
FAAM pdfАкумуляторні батареї FAAM (Італія) типу PzS, PzB та літієві (LiFePO4) для навантажувачів

xlsАсортимент елементів FAAM (Італія) типу PzS та PzB
Energy Traction pdfАкумуляторні батареї ENERGY Traction (Польща) типу PzS та PzB для навантажувачів




Тягові батареї для навантажувачів та електровізків Балканкар (Balkancar)

Тип тягової свинцево- кислотної акумуляторної батареї Напруга, В Ємність, С5 Довжина, мм Ширина, мм Висота, мм Модель навантажувача Балканкар, електровізка Балканкар
2х40V 3PzS 165
(з кронштейнами)
80 165 920/810 664 402 ЕП-006
2х40V 3PzS 180
(з кронштейнами)
80 180 920/810 664 402 ЕП-006
2х40V 3PzS 210 80 210 816 664 462 ЕВ-687
2х40V 3PzS 240 80 240 816 664 462 ЕВ-687
2х40V 4PzS 280 80 280 1010 682 462 ЕВ-717
2х40V 4PzS 280
(з кронштейнами)
80 280 926/820 845 462 ЕП-011
2х40V 4PzS 320 80 320 1010 682 462 ЕВ-717
2х40V 4PzS 320
(з кронштейнами)
80 320 926/820 845 462 ЕП-011
2х40V 5PzS 350 80 350 1010 826 462 ЕВ-717
2х40V 5PzS 400 80 400 1010 826 462 ЕВ-717
2х40V 7PzS 560 80 560 1016 1130 537 ЕВ-735
2х40V 7PzS 630 80 630 1016 1130 537 ЕВ-735

  Номінальна напруга одного кислотного акумулятора (елемента) становить 2В. Отже, загальна номінальна напруга свинцево-кислотної батареї, що складається з декількох елементів, які з'єднані послідовно, дорівнює сумі напруг кожного з них. Наприклад, номінальна напруга акумуляторної батареї, що складається з 24 елементів, становить 48В. Нормальне значення напруги при правильній експлуатації може варіюватися в процесі роботи від 1,86 до 2,65 вольт на елемент для батарей з рідким електролітом та від 1,93 до 2,65 вольт на елемент для гелевих батарей.

  Ємність акумуляторної батареї може бути виміряна в різних режимах роботи АКБ, наприклад, при 5-годинному розряді (С5) та 20-годинному розряді (С20). При цьому в тієї ж самої батареї вийде різне значення ємності. Так, при 5-годинному розряді ємність батареї 200Агод, а при 20-годинному розряді ємність тієї ж батареї буде 240 Агод. Як правило, ємність тягових акумуляторів вимірюють при 5-годинному режимі розряду, а стаціонарних — в 10-годинному або 20-годинному. При зниженні температури батареї її корисна ємність, яку вона може віддати, зменшується.

  Габаритні розміри також мають важливе значення для правильного вибору акумуляторної батареї, оскільки у кожному типі підлогової електричної техніки для батареї передбачено своє спеціальне посадкове місце.

  Термін служби тягових кислотних акумуляторних батарей від провідних європейських виробників становить 1500 циклів для батарей з рідким електролітом та 1200 циклів для гелевих батарей. Однак реальний термін служби може сильно відрізнятися. Перш за все він залежить від якості виробництва і використаних при виробництві матеріалів, від правильності експлуатації та своєчасності обслуговування акумуляторної батареї, від режиму роботи, а також типу зарядного пристрою.

Процес обслуговування батареї можна умовно розділити на такі групи операцій:

Щоденні операції: зарядити батарею після розряду; перевірити рівень електроліту та при потребі відкоригувати його, доливши дистильовану воду. Доливати воду треба десь 1 раз на 7 циклів, тобто один раз на тиждень при роботі в одну зміну, але перевіряти його треба після кожного заряду, оскільки вода витрачається нерівномірно.

Щотижневі операції: очистити батарею від забруднень; провести візуальний огляд; провести вирівнювальний заряд.

Щомісячні операції: перевірити справність зарядного пристрою; після заряду перевірити та записати в журнал значення щільності електроліту в усіх елементах; після заряду перевірити та записати в журнал значення напруги на всіх елементах.

Щорічні операції: виміряти опір ізоляції між батареєю і корпусом машини. Опір ізоляції тягових батарей має бути не менше 50 Ом на кожен вольт номінальної напруги.

  Електроліт в тягових кислотних акумуляторах грає ключову роль. Заливають його один раз при введенні в експлуатацію, і від його якості залежить стабільність експлуатації батареї протягом усього терміну служби. Тому краще купувати батареї, залиті й заряджені в заводських умовах. При експлуатації АКБ під час заряду в результаті електролізу вода розкладається на кисень та водень. Виглядає це як кипіння електроліту. Тому потрібно періодично доливати воду. Рівень електроліту, як правило, визначають по мітках min та max на заливний пробці. Крім того, існує система автоматичного доливання води Aquamatic, яка істотно прискорює цей процес.

При експлуатації батарей обов'язково потрібно дотримуватися таких основних правил:

  1. Ні в якому разі не залишати батарею в розрядженому стані. Після кожного розряду необхідно невідкладно ставити батарею на підзарядку, інакше почнеться незворотний процес сульфатації пластин. Це призводить до зниження ємності та тривалості роботи батарей.
  2. Розряджати батарею не більше ніж на 80% (для гелевих АКБ - 60%). Як правило, за це відповідає індикатор розряду, встановлений на машині, проте його несправність, відсутність або неправильне налаштування може привести до сульфатації пластин, перегріву батареї при заряді та врешті-решт скорочення терміну служби.
  3. У АКБ можна доливати тільки дистильовану воду. У звичайній воді міститься безліч домішок, що негативно впливають на акумуляторну батарею. Доливати електроліт в АКБ для збільшення щільності заборонено: по-перше, це не дасть приросту ємності, а по-друге, викличе незворотну корозію пластин.

Найпоширеніші конфігурації тягових кислотних акумуляторних батарей для електронавантажувачів:

PzS

24V 2PzS120, 24V 2PzS160, 24V 2PzS180, 24V 2PzS210, 24V 2PzS230, 24V 2PzS250, 24V 3PzS180, 24V 3PzS240, 24V 3PzS270, 24V 3PzS315, 24V 3PzS345, 24V 3PzS375, 24V 3PzS420, 24V 3PzS465, 24V 4PzS240, 24V 4PzS320, 24V 4PzS420, 24V 4PzS460, 24V 4PzS500, 24V 4PzS560, 24V 4PzS620, 24V 5PzS300, 24V 5PzS400, 24V 5PzS525, 24V 5PzS575, 24V 5PzS625, 24V 5PzS700, 24V 5PzS775, 24V 6PzS480, 24V 6PzS630, 24V 6PzS690, 24V 6PzS750, 24V 6PzS930, 24V 7PzS560, 24V 7PzS805, 24V 7PzS875, 24V 8PzS920, 24V 8PzS1000, 24V 10PzS800
48V 2PzS120, 48V 2PzS160, 48V 2PzS180, 48V 2PzS210, 48V 2PzS230, 48V 2PzS250, 48V 3PzS180, 48V 3PzS240, 48V 3PzS270, 48V 3PzS315, 48V 3PzS345, 48V 3PzS375, 48V 3PzS420, 48V 3PzS465, 48V 4PzS240, 48V 4PzS320, 48V 4PzS420, 48V 4PzS460, 48V 4PzS500, 48V 4PzS560, 48V 4PzS620, 48V 5PzS300, 48V 5PzS400, 48V 5PzS525, 48V 5PzS575, 48V 5PzS625, 48V 5PzS700, 48V 5PzS775, 48V 6PzS480, 48V 6PzS630, 48V 6PzS690, 48V 6PzS750, 48V 6PzS930, 48V 7PzS560, 48V 7PzS805, 48V 7PzS875, 48V 8PzS920, 48V 8PzS1000, 48V 10PzS800

PzB

24V 2PzB150, 24V 2PzB200, 24V 3PzB165, 24V 3PzB225, 24V 3PzB300, 24V 4PzB260, 24V 4PzB300, 24V 5PzB275, 24V 6PzB330, 24V 7PzB525, 24V 8PzB440
48V 2PzB150, 48V 2PzB200, 48V 3PzB165, 48V 3PzB225, 48V 3PzB300, 48V 4PzB260, 48V 4PzB300, 48V 5PzB275, 48V 6PzB330, 48V 7PzB525, 48V 8PzB440