Укр - Рус


 Імпульсні регулятори напруги для електронавантажувачів

Імпульсний регулятор напруги BVA-1

Імпульсний регулятор напруги навантажувача   Імпульсний регулятор напруги (ІРН) BVA-1 призначений для управління двигунами постійного струму послідовного типу збудження з максимальним робочим струмом 350 А. Пристрій відзначається невеликими габаритами (145х90х65 мм) і випускається у варіантах з робочою напругою 24-48 V та 80 V. Пристрій має ефективний електронний захист від перенавантажень по струму більше 450 А зі швидкодією захисту не більше 2,5 мкс.
  Керування ІРН (тобто швидкістю руху навантажувача) здійснюється за допомогою командоконтролера або педалі з плавним регулюванням швидкості. Варіант виконання визначається Замовником. У цьому випадку, як правило, потрібен додатковий блок узгодження напруги керування з педалі та вхідної напруги керування ІРН. Такий блок поставляється за узгодженням із Замовником.
  Логіка роботи схеми керування ІРН забезпечує управління контакторами реверса тільки за відсутності робочого струму, що робить строк служби контактів майже необмеженим. Крім того, при зміні напряму руху для подальшої роботи необхідно повністю відпустити педаль управління швидкістю. Це забезпечує старт роботи двигуна на мінімальному навантаженні при початку руху.
  Для більшої зручності управління навантажувачем передбачено увімкнення режиму "Склад". При цьому швидкість руху зменшується на 30 %.   В схему управління ІРН введений захист від різкого увімкнення повної потужності двигуна (примусова затримка). Навіть при різкому натисканні на педаль управління потужність двигуна буде зростати плавно і досягне найбільшого значення через 4 с. Відключення двигуна відбувається без затримки.
  Якщо ІРН використовується для управління двигунами гідравліки, то час затримки можна зменшити. ІРН типу BVA-1 дозволяє повністью замінити застарілі типи електронних регуляторів (Curtis, Комета тощо), а також морально застарілу контактно-резистивну схему управління навантажувачем з робочим струмом до 350 А. В ІРН BVA-1 використана найсучасніша елементна база, що дозволило значно знизити його габарити та вартість у порівнянні з іншими аналогами. За узгодженням із Замовником можливі зміни технічних параметрів пристрою.
  Гарантійний термін експлуатації 1 (один) рік.

Рекомендації щодо монтажу та підключення

1. ІРН BVA-1 змонтований на сталевій пластині розмірами 145х115х5 мм. Встановлювати його треба на плоску металеву поверхню навантажувача, трошки змазавши її будь-якою консистентною смазкою ("Литол", "Солидол" тощо). Рекомендуємо "Литол" або "Литол-24".
2. В області силових виводів рекомендуємо закріпити на металевій поверхні навантажувача плоску ізоляційну негорючу пластину (гетинакс, текстолит тощо).
3. Електричні з'єднання слід робити відповідно до схем (див. нижче).
4. Вивід двигуна, що під'єднаний до "+" акумуляторної батареї, треба під'єднувати тільки до "+" виводу ІРН та в жодному разі не піключати його до інших точок схеми.
5. Особливу увагу треба звернути на надійність контакту підключення двигуна до виходу ІРН (середній вивід), як на місце, що має найбільше струмове навантаження.
6. Підключення слабострумового роз'єму (роз'єму управління) слід виконувати проводом Ø0,35÷0,5 мм.

Імпульсний регулятор напруги навантажувача Імпульсний регулятор напруги навантажувача Імпульсний регулятор напруги навантажувача

Схема підключения ІРН типу BVA-1 до ходового двигуна постійного струму з управлінням від командоконтролера


(клацніть для збільшення)
Імпульсний регулятор швидкості навантажувача

№ конт.Швидкість
1 2 3 4 5
1
2  
3   
4      
5        


Схема підключення ІРН типу BVA-1 до ходового двигуна постійного струму з управлінням від педалі з плавним регулюванням швидкості

(клацніть для збільшення)
Імпульсний регулятор швидкості навантажувача