Укр - Рус


 Тягові кислотні батареї для навантажувачів

Свинцево-кислотний тяговий акумулятор

  Тягові свинцево-кислотні акумулятори та АКБ з трубчастими позитивними пластинами та рідким електролітом на сьогодні є найпоширенішим типом батарей для транспортних засобів на електротязі - електронавантажувачів, електровізків, штабелерів. Основні виробники в даний час виготовляють кислотні тягові акумулятори за панцирною технологією де позитивний електрод оточений панцирною сіткою, яка утримує матеріал електрода від розпаду і перешкоджає утворенню великих кристалів свинцю при зарядці, що є захистом від замикання між пластинами і, як наслідок, виходу з ладу акумулятора. В якості електроліту в них використовується водний розчин сірчаної кислоти щільністю 1,27г/см3.

Основні типи свинцево-кислотних тягових акумуляторних батарей:

  • PzS - панцирні акумулятори з рідким електролітом, виготовлені за німецькими стандартами DIN;
  • PzB - панцирні акумулятори, виготовлені за британськими стандартами BS, за характеристиками схожі з PzS акумуляторами;
  • PzV - панцирні обслуговувані акумулятори, в яких електроліт знаходиться у гелеподібному стані;

  Для свинцево-кислотних тягових батарей ви можете купити систему автоматичного доливання води та повітряного перемішування електроліту. Система автоматичного доливання води дозволить спростити процес догляду за акумулятором, виключити ризик переливання електроліту в процесі обслуговування. Система повітряного перемішування електроліту знижує втрати електроенергії при заряді до 10%, зменшує нагрівання акумулятора, знижує газовиділення. Використовуючи систему перемішування електроліту ви знижуєте періодичність обслуговування акумулятора, за інформацією виробників акумуляторних батарей, до 2-4 рази на рік.
  Основними параметрами акумуляторів та акумуляторних батарей є номінальна напруга (В), номінальна ємність (Агод), габаритні розміри (мм) та термін служби.
  Гарантійний термін на акумуляторні батареї, які ми пропонуємо, становить від 12 до 36 місяців в залежності від виробника.


Наше підприємство пропонує тягові кислотні акумуляторні батареї таких виробників:


FAAM pdfАкумуляторні батареї FAAM (Італія) типу PzS, PzB та літієві (LiFePO4) для навантажувачів

xlsАсортимент елементів FAAM (Італія) типу PzS та PzB
Energy Traction pdfАкумуляторні батареї ENERGY Traction (Польща) типу PzS та PzB для навантажувачів
SUNLIGHT pdfТягові акумулятори SUNLIGHT (Греція)




Тягові батареї для навантажувачів та електровізків Балканкар (Balkancar)

Тип тягової свинцево- кислотної акумуляторної батареї Напруга, В Ємність, С5 Довжина, мм Ширина, мм Висота, мм Модель навантажувача Балканкар, електровізка Балканкар
2х40V 3PzS 165
(з кронштейнами)
80 165 920/810 664 402 ЕП-006
2х40V 3PzS 180
(з кронштейнами)
80 180 920/810 664 402 ЕП-006
2х40V 3PzS 210 80 210 816 664 462 ЕВ-687
2х40V 3PzS 240 80 240 816 664 462 ЕВ-687
2х40V 4PzS 280 80 280 1010 682 462 ЕВ-717
2х40V 4PzS 280
(з кронштейнами)
80 280 926/820 845 462 ЕП-011
2х40V 4PzS 320 80 320 1010 682 462 ЕВ-717
2х40V 4PzS 320
(з кронштейнами)
80 320 926/820 845 462 ЕП-011
2х40V 5PzS 350 80 350 1010 826 462 ЕВ-717
2х40V 5PzS 400 80 400 1010 826 462 ЕВ-717
2х40V 7PzS 560 80 560 1016 1130 537 ЕВ-735
2х40V 7PzS 630 80 630 1016 1130 537 ЕВ-735

  Номінальна напруга одного кислотного акумулятора (елемента) становить 2В. Отже, загальна номінальна напруга свинцево-кислотної батареї, що складається з декількох елементів, які з'єднані послідовно, дорівнює сумі напруг кожного з них. Наприклад, номінальна напруга акумуляторної батареї, що складається з 24 елементів, становить 48В. Нормальне значення напруги при правильній експлуатації може варіюватися в процесі роботи від 1,86 до 2,65 вольт на елемент для батарей з рідким електролітом та від 1,93 до 2,65 вольт на елемент для гелевих батарей.

  Ємність акумуляторної батареї може бути виміряна в різних режимах роботи АКБ, наприклад, при 5-годинному розряді (С5) та 20-годинному розряді (С20). При цьому в тієї ж самої батареї вийде різне значення ємності. Так, при 5-годинному розряді ємність батареї 200Агод, а при 20-годинному розряді ємність тієї ж батареї буде 240 Агод. Як правило, ємність тягових акумуляторів вимірюють при 5-годинному режимі розряду, а стаціонарних — в 10-годинному або 20-годинному. При зниженні температури батареї її корисна ємність, яку вона може віддати, зменшується.

  Габаритні розміри також мають важливе значення для правильного вибору акумуляторної батареї, оскільки у кожному типі підлогової електричної техніки для батареї передбачено своє спеціальне посадкове місце.

  Термін служби тягових кислотних акумуляторних батарей від провідних європейських виробників становить 1500 циклів для батарей з рідким електролітом та 1200 циклів для гелевих батарей. Однак реальний термін служби може сильно відрізнятися. Перш за все він залежить від якості виробництва і використаних при виробництві матеріалів, від правильності експлуатації та своєчасності обслуговування акумуляторної батареї, від режиму роботи, а також типу зарядного пристрою.

Процес обслуговування батареї можна умовно розділити на такі групи операцій:

Щоденні операції: зарядити батарею після розряду; перевірити рівень електроліту та при потребі відкоригувати його, доливши дистильовану воду. Доливати воду треба десь 1 раз на 7 циклів, тобто один раз на тиждень при роботі в одну зміну, але перевіряти його треба після кожного заряду, оскільки вода витрачається нерівномірно.

Щотижневі операції: очистити батарею від забруднень; провести візуальний огляд; провести вирівнювальний заряд.

Щомісячні операції: перевірити справність зарядного пристрою; після заряду перевірити та записати в журнал значення щільності електроліту в усіх елементах; після заряду перевірити та записати в журнал значення напруги на всіх елементах.

Щорічні операції: виміряти опір ізоляції між батареєю і корпусом машини. Опір ізоляції тягових батарей має бути не менше 50 Ом на кожен вольт номінальної напруги.

  Електроліт в тягових кислотних акумуляторах грає ключову роль. Заливають його один раз при введенні в експлуатацію, і від його якості залежить стабільність експлуатації батареї протягом усього терміну служби. Тому краще купувати батареї, залиті й заряджені в заводських умовах. При експлуатації АКБ під час заряду в результаті електролізу вода розкладається на кисень та водень. Виглядає це як кипіння електроліту. Тому потрібно періодично доливати воду. Рівень електроліту, як правило, визначають по мітках min та max на заливний пробці. Крім того, існує система автоматичного доливання води Aquamatic, яка істотно прискорює цей процес.

При експлуатації батарей обов'язково потрібно дотримуватися таких основних правил:

  1. Ні в якому разі не залишати батарею в розрядженому стані. Після кожного розряду необхідно невідкладно ставити батарею на підзарядку, інакше почнеться незворотний процес сульфатації пластин. Це призводить до зниження ємності та тривалості роботи батарей.
  2. Розряджати батарею не більше ніж на 80% (для гелевих АКБ - 60%). Як правило, за це відповідає індикатор розряду, встановлений на машині, проте його несправність, відсутність або неправильне налаштування може привести до сульфатації пластин, перегріву батареї при заряді та врешті-решт скорочення терміну служби.
  3. У АКБ можна доливати тільки дистильовану воду. У звичайній воді міститься безліч домішок, що негативно впливають на акумуляторну батарею. Доливати електроліт в АКБ для збільшення щільності заборонено: по-перше, це не дасть приросту ємності, а по-друге, викличе незворотну корозію пластин.
Сервис звонка с сайта